Fredag 7 Augusti

1kommentarer

Idag har vi varit på 80års kalas! Mr j´s mormor fyllde år. Det var väldigt trevligt samt god mat! Efter det åkte vi till Mr j´s stora syster Ingela. Jag klippte barnen och henne, hon var jätte nöjd! Hon sa att det var en av dom bästa klippningarna hon fått! Och i utbyte fick vi middag och det tyckte jag var toppen! Kan väl inte bli bättre, man klipper sen blir man bjuden på god mat och trevligt sällskap. Och barnen är så söta, dock är dom lite rädd för Vanilla. Hon som är så liten och söt! Är för att hon bits lite i fingrarna när man leker med henne, fast hon börjar lära sig mer och mer att man inte får det. Vi åkte corvet också, eller jag åkte och Mr j körde. Upp i 260 var vi. Vi båda satt och tokflina och jag hade ont i min käke efter allt flinande när vi kom tillbaka. Älskar att få åka och köra snabbt! Det är den bästa känslan som finns! Eller att vara riktigt kär är den bästa känslan som finns, att åka/köra snabbt kommer efter!

När jag ändå pratar om känslan att vara riktigt kär. Jag trodde inte att man kunde vara så kär som jag är. Jag är kär över öronen, jag är så kär att jag inte vet vart jag ska göra av alla känslor! Dom sprutar ut genom öronen samt näsan! Jag är så kär så jag saknar Mr j när han ligger för långt ifrån mig i sängen, när jag inte känner hans värme. Vaknar mitt i natten av att jag inte känner han vid mig och känner att jag saknar honom. Helt sjukt, att jag kan sakna honom fast att han ligger i samma säng. Jag vill bara krama,röra och kyssa honom hela tiden. Han gör mig knäsvag, glad och lycklig. Med andra ord, han gör mig hel. Och idag när vi åkte hem så försökte jag förklara min kärlek för honom, dock kom jag inte ens i närheten utav vad jag känner. Men jag försökte, och jag menade varenda ord.
 "Om jag fick önska en sak så skulle jag önska att jag får vara med dig tills jag dör. För du får mig att må så bra och jag känner mig glad på riktigt"

Nu sitter jag och kollar på sex education och äter chocklad! Mr j är med grabbarna. Bara för att man blivit sambo så ska man ju inte strunta i omvärlden så. Och det är ganska skönt att få ha TVn i fred också. Och få vara med sina egna tankar och få skriva ifred. Mysmys, han kommer väl hem någon gång inatt. Det ända tråkiga är att få behöva lägga sig själv. Men det bra med det är att jag kan lägga mig mitt i sängen och det gillar jag! 180cm att breda ut sig på, UNDERBART!




/stina

1 kommentarer

Frida

08 Aug 2009 10:16

Kul att se att du mår bra :) Den ända känslan jag känner just nu är jävligt bakis känsla. Håhåjaja!

Kommentera

Publiceras ej