Lördag 22 Augusti

0kommentarer

Har precis kommit hem ifrån Degerfors. Har varit väldigt roligt och lärt mig otroligt mycket! Dagarna har bara flygit förbi och jag älskar mitt jobb! Det har regnat,blåst och varit sol i omgångar men det har varit så roligt ändå! Och ännu roligare är att jag även kallad "Lilltjejen" sålde mest utav alla i vårat team! (team örebrolän) Jag sålde fyra abonnemang på två dagar! Så är sjukt nöjd att jag lyckades med det min andra och tredje dag. Uffe sålde tre, David tre och Thomas sålde noll men han höll i allt så han sprang mest runt och hjälpte till. Team Jönköping kom och hjälpte till också. Gick bra för dom med! Så min team ledare var väldigt nöjd med mig och tror att jag kan gå långt. Underbart! VD på viasat här kommer jag! Jag vill, jag ska, jag kommer bli!

Annars är allt bra, är dock trött efter dom här två dagarna. Har ju ändå stått upp i fredags från 10.00-20.00 och idag från 08.00-17.00. Fast man har ju haft lunch på ca 30 min också men. Annars har man stått upp! Kanske ska jobba lite imorgon också mellan 18.00-21.00, jag gör som jag vill men skulle vara skönt att få sälja lite. Men får se hur jag känner imorgon.

Hur som helst så saknar jag min släkt. Men har ju mina två hjärtan här iallafall, Mr j och Vanilla och tur är väl det!

/stina

Kommentera

Publiceras ej