Lördag 8 Augusti

1kommentarer

Nu har vi fått matbord, underbart! Anntonia flyttar ner hit idag så dom tog med mitt matbord samt fyra stolar. Det var jätte snällt och jag uppskattade det jätte mycket! Nu slipper jag och Mr j hyra släp nästa helg då vi ska upp till Bollnäs och hämta lite saker och hälsa på, Det ska bli mysigt. Få visa honom vart jag kommer ifrån och hur fint vi har det. Och få visa honom vilken härlig luft vi har emot alla avgaser här nere! Nej det ska bli jätte kul att få åka upp med honom och jag längtar för jag saknar alla där hemma fast att jag bara varit här nere i lite mer än en vecka. Men nu har jag flyttat på riktigt och då känns allt lite konstigt och man saknar alla lite mer. Vanilla längtar nog också till att få åka upp till Bollnäs så hon får leka med kusin Lipton! Det är nog det bästa hon vet!

Idag är det 6 månader sedan jag och Mr j träffades för första gången. För 6 månader sedan vid den här tiden (klockan är nu kvart över ett) så var jag i Bollnäs och skulle ta tåget ner till Örebro klockan tre. Det var då söndag 8 Februari. 19.02 var jag framme i Örebro och runt 19.55 möttes våra blickar för första gången. Inte trodde jag då att ett halvår senare skulle vi vara sambo och jag skulle vara kär över öronen och lita på honom till 110%! Trodde det skulle dröja länge innan jag kunde lita på en annan person igen, kunna öppna sig och berätta allt. Inget är för pinsamt, inget är för hemligt. Vi vet inte när vi blev tillsammans, så vårat datum är 8 Februari. Fast vi vet att vi inte blev tillsammans då, men det var kärlek vid första ögonkastet och just nu kan jag inte föreställa mig en vardag utan honom. Ikväll blir det mys, spiderman maraton! Vi ska se alla tre spiderman filmer och äta tacos! Kan ju inte bli en bättre kväll! Jag fick välja filmer så då blev det spiderman! Tycker dom filmerna är riktigt bra, dock har jag inte sett hela sista så längtar tills det!

Och släkten i Bollnäs är i böle (stugan) idag. Jag vill också. Jag tycker om att umgås med släkten och när jag blir större och skaffar familj så vill jag ha en stor familj. Jag har ju själv fyra syskon och tycker om allihopa. Såklart jag har hatat dom ibland och velat mördat dom men nu när jag är äldre så tycker jag det är underbart. Jag vill ha minst tre barn men helst fyra. För många kanske det låter mycket men som sagt, jag är uppvuxen i en stor familj och mina syskon har hjälpt mig under min uppväxt. När man var ledsen fanns alltid någon där. EFAW, Jag älskar och saknar er! <3

Mina underbara syskon!

Emma

Frida

Anna

Wictor


/stina

1 kommentarer

Frida

08 Aug 2009 17:45

Älskar och saknar dig också :)

Kommentera

Publiceras ej