Måndag 17 Augusti

0kommentarer

Just nu sitter jag och äter rivna morötter och dricker farmors hemgjorda hallonsaft! Mumma! Har varit och tagit prover nu på morgonen. Dom fick sticka mig två gånger innan dom fick tag i nå blod men det förstod jag skulle hända. Är sönder stucken sens jag låg på sjukhuset. Åtta rör var det, jag hoppas dom hittar nå så jag inte varit och blivit stucken i onödan!

Nu håller jag på att baka morotsbröd. Mr j är och tränar sen kommer han hem en sväng sen ska han iväg och repa. Han hittade en TVbänk på blocket igår så ikväll kanske vi ska till Linköping och hämta den. Men vi får se, jag kanske slipper om han hittar någon kompis som kan. Den är förmodligen tung och jag har inte så mycket muskler så jag är väl inte bästa hjälpen precis!


/stina

Kommentera

Publiceras ej