Onsdag 12 Augusti

1kommentarer

Varit på arbetsintervju idag och det gick bra! Imorgon ska jag provjobba och får därefter veta om jag får det och om jag vill ha det! Det är säljare för viasat, men går och knackar dörr. Ibland åker man iväg på mässor också. Så imorgonkväll ska jag iväg till Karlskoga och provjobba! Håll tummarna för jag vill faktist ha det här jobbet. Och om jag får det så får jag åka till Stockholm på tisdag och vara där till torsdag, sen jobba fredag-söndag på mässa i Degerfors. Snabba bud det gillar vi!
Min kusin Anntonia ska passa Vanilla imorgon medans jag är och provjobbar eftersom Mr j ska iväg och repa med bandet. Gud nu är jag nervös, hoppas jag kan sova ikväll!

/stina

1 kommentarer

sara - mamma till Joline <3

13 Aug 2009 11:01

Svar, okej :) Kul att du gillar min blogg!

Kommentera

Publiceras ej