Onsdag 26 Augusti

0kommentarer

Gått lite segt med bloggen nu jag vet men har jobbat och massa så har helt enkelt inte hunnit att sätta mig och skriva. Sens sist så har jag hunnit varit till Askersund och hälsa på Mr j´s släkt. Annars har det bara varit jobb. Tyvär så har vi fått två dåliga områden dom två senaste dagarna så inte blivit nå sälj. Men vi hoppas på bättre lycka ikväll! Jag har kul på jobbet iallafall, mitt team är bäst!

Och imorgon åker jag till Västerås och kommer hem på söndagkväll. Ska iväg på event och jobba. Underbart! Det är så jädrans roligt och det är där dom stora pengarna finns. Så Vanilla ska sova hos Malin i helgen. Malins lillasyster kommer till Malin i helgen också så hon blev jätte glad när hon fick reda på att dom skulle vara hundvakt! Så Vanilla lär få en rolig helg.

Idag regnar det i fina Örebro vilket betyder att Vanilla vägrar att gå ut. Jag får dra ut henne och hon vägrar att kissa eller göra någonting. Men ska snart ut med henne igen och tvinga henne. Om jag så måste trycka på kissblåsan. För hon får inte kissa inne. nej!

Och hur mår jag? Jo, magen mår bra men kroppen värker. Men man får försöka vara glad ändå. Jag har ju allt annat. Jobb,sambo,lägenhet och hund. Och som min kära mamma brukar säga "man kan inte få allt här i världen" .
Och tur är väl det, för skulle vi få allt så skulle vi sluta kämpa. Vad skulle man då göra istället?


/stina

Kommentera

Publiceras ej