Söndag 16 Augusti

2kommentarer

Nu har vi kommit hem ifrån våran helg i Bollnäs, den var jätte mysig! Men det är skönt att vara hemma igen bland sina egna saker och sin egen säng! Har hunnit med mycket sens vi kom hem. Vi kom hem klockan sex och sens dess har vi storhandlat, packat upp mina saker, tvättat och städat. Nu är det bara kvar att duscha mig och Vanilla sen blir det sängen! Skulle baka bröd också men orkar inte, gör det imorgon istället! Måste hänga tvätt innan jag lägger mig också, eller nej det får nog Mr j göra med tanke på att han bara hjälpt till med att handla annars har han suttit och kolla på sina manga serier. Fast jag tycker han är värd det då han stått ut en helg i bollnäs och kört både dit och hem. Men tvätten den får han faktist hänga!

Imorgon ska jag iväg och ta prover och sen ska jag plugga inför utbildningen som är på tis-ons. Ska läsa på om canaldigital, boxer och såklart viasat. Och ja, jag råkade skriva fel i förra inlägget men det är Viasat jag fått jobb på och inte visat. Men jag tror nog alla förstod och att det bara var min dryga storasyster Frida som ska gnälla som vanligt!

Nej, nu ska jag in i duschen med Vanilla, hon blir nog inte så glad. Men man måste duscha en gång i veckan!

/stina

2 kommentarer

Frida

17 Aug 2009 09:33

Haha... Martina också ju ;)

Frida

17 Aug 2009 09:34

Haha, Martina också ju ;)

Kommentera

Publiceras ej