Tisdag 11 Augusti

2kommentarer

Har varit till doktorn idag och fick inte så roliga besked. Hon tror att jag har en ledsjukdom, Woho! Känns jätte roligt! Räcker det inte med en tarmsjukdom samt psykiskabesvär? Nej såklart inte! Så ska iväg och ta massa prover någon dag nu, och då menar jag massor! Tror det var åtta lappar vilket betyder åtta rör. Usch, tycker inte om att ta prov. Men måste man så måste man. Skulle vara skönt att få slippa ha ont i kroppen iallafall! Vi pratade om Remicade behandlingen också. Doktorn jag hade i Bollnäs sa att tarmen var tvungen att vara fin innan jag kunde börja med den, läkaren jag träffade nu säger tvärtom. Att man sätter in Remicade när man är sjuk för att stoppa det då. Så känns inte så kul nu när jag vet att jag äter kortison i ONÖDAN! Att jag kunde ha fått Remicade i Bollnäs och sluppit detta helvete med svettningar och bli uppsväld! På något sätt känns det bra att få gå hos en doktor i Örebro, känns som att dom anstränger sig lite mer.

Som sagt hade jag en arbetsintervju nyss. (halv fyra) Det känns som att det gick bra iallafall. Tog bara 10 minuter. Fick berätta om mig själv och så bara. Han skulle höra av sig på torsdag eller fredag. Och isåfall börjar jag på måndag. Men som sagt det var bara ett extra jobb som är lagt på kvällstid. Men det är alltid ett jobb! Imorgon har jag en arbetsintervju klockan två. Det är som säljare för viasat och man tjänar runt 22.000 innan skatt i månaden på att få gå och prata med folk. Eller prata, försöka få dom att köpa det man säljer. Enligt mig skulle det vara jätte roligt medans vissa andra skulle aldrig kunna tänka sig att jobba med nå dylikt. Men jag är envis och pratglad, så jag tror jag skulle lyckas bra. Sen är jag lätt att prata med, för brukar börja prata med folk i kön på ICA eller när jag väntar på bussen. Folk börjar prata med mig och jag med dom. Så kanske har jag en säljarkarriär?


GE MIG BLONT HÅR!

/stina

2 kommentarer

Sanne Karismaa

11 Aug 2009 21:18

Bara att bli blond det ;)

Malin

12 Aug 2009 11:41

Det är inte så många dagar så kommer jag ner:) det smäller bara till så står jag och knackar på din dörr;P Saknar dig också! Håret blev jätte bra:D Tusen tack än en gång för att du gjorde det:)Kram

Kommentera

Publiceras ej