Tisdag 4 Augusti

1kommentarer

Har nyss kommit hem ifrån Malin. Jag och Vanilla gick det vid halv fem tror jag det var. Vi har ätit glutenfria våfflor med sylt och laktosfri grädde, var väldigt gott och trevligt! Saknat att få vara med Malin, hon är speciell den damen! Det är en äkta norrlänning det! Ända från Älvsbyn! Och på fredag ska hon åka hem till Norrland och när hon kommer tillbaka till Örebro har hon renkött med sig till mig! Dock måste jag ju dela med mig till Mr j nu. Fast vem vet, jag kanske gömmer det och äter det när han inte är hemma, tanken frestar mig!

Blir inga bilder på sovrummet. Jag var så klantig och lyckades ha ner den när jag drog upp rullgardin, Och vart fick jag den? Jo i huvudet såklart och ont gjorde det! Arg blev jag också och stackars Vanilla trodde jag var arg på henne.

Imorgon ska jag gå iväg och lämna fler CVn samt bråka på Mr j att han ska installera word så jag kan skicka iväg en del CVn. Sen ska jag baka bröd igen. För det är slut! Och fick precis reda på att min och lillasysters moped blir såld imorgon så då får man pengar och det behövs! Dock kommer dom försvinna lika fort för vi behöver en byrå. TYPISKT! Jag vill ha kläder!
Men men, är man sjukskriven och arbetslös så kan man ju lika gärna gå naken här hemma. Eller ?


/stina

1 kommentarer

Malin

06 Aug 2009 08:48

Men Stina du kan ju inte gå naken, grannarna kan ju se dig;)

Kommentera

Publiceras ej