Torsdag 20 Augusti

3kommentarer

YEEES! Jag har fått jobb som säljare för visat! Så på tisdag åker jag till stockholm för att bli inskolad, kommer hem på onsdagkväll och jobbar sen torsdag-lördag! PANG PÅ! Gillart! Jag är så glad! Och jag har redan satt mitt mål, om två år ska jag vara VD för visat! Så nästa steg är att bli teamleder i Örebro. Jag ska allt lyckas, jag tänker nå toppen och tjäna dom stora pengarna. Om man vill så lyckas man! Ikväll ska Mr j och jag fira med Ben och Jerry! UNDERBART!

Imorgon åker vi äntligen upp till Bollnäs! Och då ska jag och Mr j äta pizza med syster Frida och lillebror Wictor! Myspys! Första pizzan jag äter sens sjukhuset. Så ska njuta av varje tugga! Håller på att fundera redan nu vad jag ska ha på för jag vet att jag kommer ha beslutsångest!

Och åter igen vill jag bara säga att jag fått ett jobb! Sug på den pappa!


Bild på Mr j när han sätter ihop byrån vi köpte på Ikea!


/stina

3 kommentarer

Frida

13 Aug 2009 21:33

VIASAT lilla gumman.. VIASAT! :P

Anonym

14 Aug 2009 17:26

Grattis!!!:D vad glad jag blev nu:D vilken tur, nu har du råd att köpa kläder;P Ullared någon helg?;D

Martina

16 Aug 2009 20:01

Haha, precis.. Viasat, kan ju inte bli vd om du inte vet va företaget heter :P

Kommentera

Publiceras ej