Fredag 4 December

2kommentarer

Är inte på topp, verkligen inte. Händer allt för mycket saker som är allt för långt bort! Mina tankar är hos min älskade farfar och självklart resten utav min familj. Tänker på min syster Frida som är i Norge och jobbar själv. Jag har ju iallafall James och hundarna här hos mig i örebro men hon är själv i Norge. Och min starkars farfar ligger själv i gävle med respirator. Och tänker på min älskade syster är gravid, hur hon behöver min axel att gråta ut mot när hormonerna blir för jobbiga. Och hur vi behöver ligga i sängen och diskutera namn, precis som vi planerade när vi var små. Jag behöver den personen som känner mig allra bäst. Behöver hjälp utav dig.

Och ja min syster, jag vet att jag bara klagar just nu men jag behöver det.

Men en sak är säkert och det är att jag är tacksam för min familj och mina vänner. Jag är inte tacksam för gud, för jag tror inte att han/hon/den/det finns. För om han/hon/den/det fanns så skulle livet vara rättvist.
Så det så.


/stina

2 kommentarer

Frida

04 Dec 2009 19:33

Lilla gumman du behöver inte tänka på mig, jag klarar mig alltid :) Jag mår bättre nu men jag längtar efter dig och dom andra... men om tre veckor ses viiii :) älskar dig! <3

Lillasyster

04 Dec 2009 19:37

Va gullig du är!! Ja kom hem så kan du torka mina spyor också... :) Älskar dig <3

Kommentera

Publiceras ej