Onsdag 9 December

2kommentarer

Först vill jag säga grattis till min lillasyster Anna som har namnsdag idag. Jag älskar dig! <3

Min Farfar ligger fortfarande på sjukhus i respirator. Det tar död på mig, kan inte förlora honom. Jag vill bara få ett samtal ifrån min pappa där han säger att Farfar har öppnat ögonen igen och mår bra. Just nu är jag inte ens säker på att han kommer klara detta och om han gör det så vet jag inte ens om han kommer må bra resten av sitt liv. Jag älskar min Farfar, han är nummer ett. Om jag trodde på gud så skulle jag be honom att göra mig sjuk och min Farfar frisk. Jag tror verkligen inte att gud finns, för om han gjorde det skulle inte allt detta hända. Känns som att man lever i en komedi ena sekunden och andra en sån där riktigt sorglig film. Livet är inte rättvist, INTE PÅ EN FLÄCK! Jag saknar min Farfar..


Jag saknar att ha min absolut allra bästa vän nära. Den personen som jag kan berätta allt för. Den personen som får mig att skratta även om det är något sorgligt jag berättar. Den personen som torkar mina tårar i tystnaden. DEN DEN DEN! Just nu är det bara för mycket på allt för lite tid. Vill bara kräkas och gråta men kan inte bestämma mig för vilket jag vill helst så istället sitter jag och nöter Lifehouse med alla deras depplåtar. Men vad ska man göra när ens idoler bara spelar deppmusik? Eh...

/stina

2 kommentarer

lillasyster

09 Dec 2009 19:16

Älskar dig <3 Snart är du hemma då kan jag vara din bästa vän som du kan berätta allt för och skratta och gråta med :'( :D

Storasyster

09 Dec 2009 22:34

Tänk på att du snart (två veckor och två dagar) får träffa din älskade syster Frida så kanske du mår lite bättre :) älskar dig! <3

Kommentera

Publiceras ej