Söndag 13 December

0kommentarer

Det är redan tredje advent, tiden går så sjukt snabbt. Min åldersnojja blir bara värre och värre för varje dag som går. JAG VILL INTE FYLLA 20! Jag vill vara tonåring och inte få göra allt. Men nu ska man självklart fylla 20 och få gå på systemet samt gå på krogen när det är åldersgräns 20. Fy helvete. Visst jag får inte gå på club 25 men skiter jag i. Hade jag varit kille hade jag längtat till att fylla 20. Killar blir ju bara snyggare och snyggare med åren, iallafall tills dom fyller 35-40 då börjar det gå utför. Men för en tjej så går ens bästföre datum ut vid 20-22. Efter den åldern börjar man ju åldras! Tyngdlagen slå till en och alla kropsdelar börjar att hänga.

Om 25 dagar fyller jag 20. Om 25 dagar så är det 12 år sedan min Farfar slutade röka. Om 25 dagar är jag hemma eller påväg hem till bollnäs. Om 25 dagar kommer "Grattis på 20årsdagen" eka i mitt huvud. Om 25 dagar kommer jag vilja kräkas. Om 25 dagar ska jag gå på systemet första gången och köpa likör 43 och bli berusad. Om 25 dagar är det bara 10 år kvar till 30 vilket då betyder att det är 45år kvar till pension. Om 25 dagar är det den 8 Januari och då hoppas jag att jag får paket. Om 25 dagar är det ett år sedan denna bild togs.



/stina

Kommentera

Publiceras ej