Söndag 20 December

3kommentarer

Det är redan fjärde advent vilket betyder att det snart är julafton. Tiden går så sjukt fort! Snart är det väl sommar och jag blir moster igen! Jag tror att det är en pojke i min lillasysters mage. Är det en pojke så ska jag kalla honom för Tristan! Varför Tristan? Jag vet faktist inte själv vart namnet kommer ifrån men vet att min kära lillasyster kommer bli galen på mig och vi alla vet ju hur roligt det är att driva sina syskon till vansinnne!

Som sagt så är jag arbetslös i äckliga Örebro men igår satte jag mig och fyllde i ansökningsformulär. Vadå för ansökningsformulär? Jo aur pair och volontär! Så afrika/england/USA/Asien Here I come! Eller vi kan ju hoppas iallafall! Men i såna här äckliga arbetslösa dagar så måste man leva på hoppet. Man har ju inte direkt nå pengar att leva på och hopp är gratis så lever på det! Tyvär så kan man ju inte betala hyra eller mat med hopp. Kan ju kanske försöka?

När kommer jag till bollnäs då? Ja det undrar jag själv också. Jag och min kära sambo skulle boka min biljett igår men SJÄLVKLART är det slut på platser i djurvagnen. JAG BLIR SÅ JÄVLA GALEN! Och jag kan ju inte lämna hundarna i djurvagnen och sen sätta mig på andra sidan utav tåget! Hade det varit katter i bur hade det gått, men inte när det är två morsgrisar som inte sitter i bur. Nej sjukt. Folk som inte har djur med sig borde INTE få sitta i djurvagn! Blir så jäkla irriterad när dom sätter folk i djurvagn. Man borde bara få sitta där om man har djur med sig. Idioter..

Hundarna då, hur är det med dom? Jo dom har det bra. Vanilla tycker inte om att gå ut och leka i snön medans Rajo älskar att gå ut och leka i snön. Varenda gång jag är ut med dom försöker Rajo bokstavligt talat snöpula Vanilla. Han har lyckats en gång, tyckte så synd om henne då. Hon såg så rolig ut när hon kom upp ur snödrivan och var full utav snö och hon såg ut som en dränkt katt.

Om 18 jävla dagar fyller jag 20. Sjukt. Tyckte det var igår jag fyllde 18 och fick körkort. Tyckte det var i förrgår jag fyllde 8. Kommer ihåg när jag skulle fylla 8 för jag tyckte det var så kul att fylla 8år den 8 Januari. Men har humor när man är liten.

Vad händer idag då? Ja, det vet man aldrig! Walid ringde nyss och sa att han kanske skulle komma och hälsa på ikväll. Vi får se hur det blir! Annars blir det nog en tripp till Marieberg!

/stina

3 kommentarer

Lillasyster

20 Dec 2009 13:21

Det är nog en liten pillevink i min mage :) Hoppas faktiskt nästan lite på en pojke.. Det är ju så mycke brudar i släkten redan :P Och jag har lovat Lucas en lillebror... :) Det finns ett kisstest som heter Intelligender, som man tar redat på vilket kön det är. :) Om du är nyfiken så kan du köpa det åt mig på www.intelligender.se ;) Kostar 399 kr. :( Tristan? Nej. Han ska ha ett vanligt hederligt svenskt namn. Saknar dig. <3

Hanna!

21 Dec 2009 11:28

Meeeen vilken sötnos i headern! :')

HNA!

22 Dec 2009 10:33

Den högra! :)



Vilka filmer har du sett på bio iår? :)

Kram!

Kommentera

Publiceras ej