Tisdag 29 December

2kommentarer

Jag lär göra många besviken/ledsen/arg, ja säg vad ni vill. Men jag åker tillbaka till Örebro imorgonbitti och åker till England den 8 Januari. Alla har delade känslor om detta MEN min mamma fick mig nyss att förstå att jag kan inte göra så att alla andra blir nöjd. Jag har mig själv att tänka på och tycker ni isåfall att jag är ett stort vandrande EGO ja då är det erat problem och inte mitt.

Min älskade mamma funderade om jag flydde ifrån något att det är därför jag åker till england i ett halvår. Ja kanske jag gör det efter många om och men. Jag tycker verkligen att det ska bli skönt att bara behöva tänka på mig själv. Att slippa alla som man ska vara till lags här i sverige. Visst jag kommer behöva tänka på den där familjen. Jag älskar alla här hemma det gör jag men jag har nått bristningsgränsen nu och måste göra det här. Min mage kommer gå sönder snart annars. Självklart är jag nervös för detta men jag vet att det går över efter ett tag och när jag har genomfört detta så kommer jag må bra.

Jag bryr mig om er alla här hemma, tro inget annat. MEN jag ser världen via mina ögon och känner världen via mina känslor. Så tänk efter en stund, ska jag lyssna på er eller mig? Precis som att ni ska lyssna till er själva och inte någon annan. Man lever bara ett liv och det lever man via sina egna ögon.

/stina

2 kommentarer

Bitta

29 Dec 2009 10:58

Du gör helt rätt! Klart du ska åka, passa på nu medans du är ung och inte sitter fast i något. Det här kommer du att glädjas åt och ha nytta utav i resten av ditt liv. Hoppas du får en riktigt bra tid i England. Lycka till!

Sebbe

29 Dec 2009 19:33

hur kommer du fira det nya året? =)

kramar!

Kommentera

Publiceras ej