Nothing

0kommentarer

J. <3
Ser dig, likt en känsla.
Dina fingrar vandrar över min kropp.
Du fäller en suck utav lättnad och böjer dig ner för att kyssa min nakna hud.
Dina fingertoppar snuddar vid min hud när du sakta men säkert drar dom över mina bröst och min mage. En kittlande känsla känns i hela kroppen, fyller en innifrån.
Behaglighet och kärlek.
Jag ser på dig när du sover.
Hör hur du andas.
Känner din värme.
Dina läppar må vara dom finaste jag skådat, precis som din käke och dina ögen.
Och framförallt din nacke och dina armar.
Du gör mig knäsvag, och för varje dag som går så faller jag mer och mer för dig.
Ett underverk.
En lycka.
Betydelse med ett leende.
Du fyller mig med kärlek och det är det bästa som hänt på länge.
Allt.
Jag kan ge dig allt, du kan få allt.
Ta vad du vill ha, ge det du vill.
Jag tycker om dig, och det är det som spelar störst roll för mig.


OVER OUT AND PEACE..

Kommentera

Publiceras ej