Nothing

0kommentarer

Du har förstört mig.
Ditt svek hugger fortfarande, plågar mig.
Du förstörde den finaste delen utav mig, mitt hjärta.
Jag var godhjärtad och omtänksam.
Nu vet jag inte om jag är något utav det längre.
Jag söker efter dåliga saker i varje ny människa jag möter.
Tror inte längre att det finns goda ting här på jorden.
Och kärlek är något som skrämmer mig, gör mig livrädd.
Hur ska jag kunna lita på en annan människa igen efter det du gjort?
Du har förstört mig för alla människor.
Du har tagit allas chanser .
Jag hoppas du är nöjd..

Men jag är kär, och du kan inte förstöra det.
Jag är livrädd, skräckslagen.
Men tanken på att motbevisa dig gör mig starkare.
Och ger mig kraft till att våga blotta mitt hjärta igen.
Även om det har flera hål och är lagat med tejp.
Det finns ändå en liten gnista kvar, långt där inne.
Du kan inte förstöra mig mer,

over out and peace.

Kommentera

Publiceras ej