Söndag 22 November

0kommentarer

Idag åker jag tillbaka till Örebro och det känns skönt. Längtar hem till min underbara sambo och våran underbara säng! Självklart kommer jag sakna ALLA här uppe men som dom brukar säga "Borta bra men hemma bäst" och det stämmer nog. Men nu dröjer det ju bara drygt en månad innan jag kommer upp igen och det går nog fort. Har hunnit med nästan alla. Men man är ju inte gjord utav tid så det får bli såhär nu. 15.01 startar jag och Vanilla våran resa tillbaka till örebro och är framma vid sju. Ska verkligen bli skönt. Hem och storstäda och sen mysa ner sig i sängen med en kopp te. Underbart. Och sen imorgonbitti kommer james hem ifrån jobbet så då får jag träffa honom och Rajo, som jag längtar!

Nej nu ska jag trycka ner lillebror i golvet och tvinga honom att säga att han är en bäver. Det blir förmodligen sista gången för när jag kommer hem till jul så är det väl han som trycker ner mig i golvet och tvingar mig att säga att jag är en bäver. Eller jul nu ljög jag, när jag fyller 20 kommer han väl görat. Vid jul så tar jag honom men sen så, sen är det min tur att vara en bäver. Men men, blir väl kul det med!



/stina

Kommentera

Publiceras ej