Lördag 10 Oktober

1kommentarer


I torsdags så hände en hemsk sak! Dammsugaren gick sönder, tvär dog och sa hejdå till detta liv. Hur det känns? Förjävligt. Det kommer bli hur skitigt som helst ju! Och så ska man slänga ut pengar på en ny, och man vill ju ha en bra och inget skit för en femhundring. Usch, fy och blä. Jag vill ha sängbord. Och jag vill åka "hem" till Bollnäs! Jag hoppas då verkligen att jag kommer ha råd med det, annars skiter jag i dammsugaren! Punkt slut!

Och som vanligt, jobb jobb och jobb. Min kära sambo klagar på att jag är tråkig. När jag kommer hem är jag en surkärring som varken vill äta eller kolla på film säger han. Jag vill bara duscha och sova tycker han. Och ja, det är väl sant. Men jag orkar inte hålla ögonen öppna. Jag bara går och längtar efter att få sova. och man är inte så hungrig efter att stått och serverat mat hela dagen. Nej.

I onsdags var jag och fotograferade Vanilla. Hon var jätte duktig. det kosatde ingenting, kostar bara om man vill köpa bilderna. Så får se när dom kommer om dom är bra!

 

Och detta gjorde min dag, när jag såg att min älskade mamma kommenterat. Gud vad jag älskar den kvinnan, min fina mamma!<3 Nu orkar jag lite mer, när jag vet att dina vaniljbullar väntar på mig. Du är bäst, Jag älskar dig!

Postat av: Mamma

Jobba,sova,betala räkningar... mer jobb,betala fler räkningar och gode gud låt mig få sova..
Ont i kroppen trött i knoppen..
Bryta ihop eller bita ihop?! =)

Lilla söta Stina,när du kommer "hem" så ska jag baka sjukt goda vaniljbullar åt dig! Älskar dig!Puss!

 

/stina

 

 

 

1 kommentarer

Pia

11 Oct 2009 12:22

Jag saknar dig Stina! Därför tycker jag att du ska låta det vara lite skitigt i hörnen så att du kan maka ditt söta lilla arsle upp hit! :) Kärlek till dig min vän! <3

Kommentera

Publiceras ej