Söndag 4 Oktober

2kommentarer

Vet att jag suger på detta. Men jag bara jobbar hela tiden och när jag kommer hem ligger jag död i soffan eller sängen tillsammans med min hund och min sambo.

Idag är det söndag. Söndag betyder städning. Och tydligen är det kanelbullensdag vilket jag tycker SUGER. Kanelbullar är bland det äckligaste jag vet. Varför finns det inte vaniljbullensdag? Jag tänker då aldrig fira kanelbullens dag, jag tänker fira vaniljbullensdag. Precis som att jag inte tänker fira semlornasdag, jag tänker fira krämbullensdag. Så det så.

Jag mår bra iallafall. Magen är bra, jag är bra, dock har jag ont i kroppen men det är väl bara att acceptera antar jag. Jag håller på att få mer timmar på jobbet också, det är bra! I fredags kom arbetskläderna, dock var storlekarna konstiga så dom ska skickas tillbaka så ska vi få nya. S var som M om inte L till och med. Och L, om jag hade en tvilling så skulle vi både få plats i den.

Idag kommer min älskade vän Malin hit. Vi ska exprimentera med våra hår. Det blir skoj. Hon och hennes lillasyster har även skaffat en hund vid namn Kastor som jag ska passa fem dagar i veckan i tre veckor. Vad är han för ras? Jo en mexikansk nakenhund! Eller okej, en pälsad mexikans nakenhund. Så det blir tvp nakenhundar här. En pälsad och en naken. Kan det bli mysigare? Nej. Dock är Kastor "lite" större än Vanilla. Ska knäppa kort och lägga ut så ni får se. Han är jätte fin! Nej nu ska jag tvätta min nakenfis sen ska jag städa, Tummen upp!

Och Mamma, Emma, Frida, Anna och Wictor , Jag saknar er och älskar er.
Och självklart saknar och älskar jag dig också Pappa!


/stina

2 kommentarer

lillasyster

04 Oct 2009 19:46

Åååh vad jag snaknar dig!! älskar dig å :) om sex dagar åker ja. ;)

Frida

04 Oct 2009 22:50

Saknar och älskar dig också kära syster :) <3

Kommentera

Publiceras ej