Onsdag 2 September

4kommentarer

Bloggtorka jag vet, jag är inge duktig på att blogga. Men det händer massa saker hela tiden som gör att jag inte hinner. Det är bara jobb, jobb och jobb. Inte trodde jag att det var såhär att vara vuxen. Jag trodde man hade lite mer tid hemma iallafall. Av personliga skäl så har jag slutat på Viasat, men jag har fått ett nytt deltids jobb på resturang Timjan här i Örebro. Jag vill inte diskutera varför jag slutat på Viasat, jag önskar att jag inte behövde sluta då jag verkligen älskade att jobba med det men jag kanske kommer ta upp det igen. Ska träffa min Teamleder någon dag så ska vi diskutera detta. Han vill ha mig kvar men som sagt av personliga skäl vill jag inte just nu. Och jag kan säga på en gång att NEJ jag slutar inte för att det inte gick nå bra. Det gick faktist jätte bra för mig. Jag har bara råkat ut för något som jag hoppas att ingen annan på Viasatbehöver råka ut för.

Nog om det! Resturang Timjan är ett jätte trevligt ställe som är jätte roligt att jobba på. Högt tempo och man har alltid något att göra vilket jag älskar. Personalen är jätte trevliga och allt fungerar kanon. Det är bara ett deltids jobb men just nu känns det som att det räcker. Ska leta något mer om någon vecka. Men men,

Vill bara säga att jag saknar min systerdotter Niova så sjukt mycket! Och jag saknar min kusin Sigge. Känns bajs att inte få vara i Bollnäs och se dom växa. Men jag har själv gjort detta val så.

Hur jag mår? Ont i kroppen, känner mig som en 80åring. Tror nästan min gammelmormor är piggare än mig. Nästan iallafall. En sak är säkert och det är att min mormor är piggare än mig iallafall. Nej sug på att behöva vara sjuk. Men det är väl karma eller nå?

Och till sist vill jag säga att jag saknar mina syskon.
Och, JAG ÄLSKAR DIG MAMMA! <3

/stina

4 kommentarer

Lillasyster

02 Sep 2009 10:02

Jag saknar dig o älskar dig!!

Storasyster F

03 Sep 2009 20:49

Jag håller med föregående talare :)

Mamma

08 Sep 2009 05:58

Jag älskar dig också Stina =)

Mamma

08 Sep 2009 06:03

Jag älskar dig också Stina :)

Kommentera

Publiceras ej