Onsdag 23 September

0kommentarer

Jobba, jobba och jobba! Är fullt med jobb nu och det är härligt eftersom då har man något att göra. Sen är det ju ett plus att det är roligt och att man får pengar! Ett jobb ska inte vara ett måste, ett jobb ska vara ens livstil. Sen är det ju delade meningar om det men om man tänker efter lite så är det ju så. Den mesta delen av våra liv lägger vi på jobb, så då är det ju bäst att ha ett jobb som man verkligen gillar så man inte märker om man är på jobbet eller hemma. Jag måste faktist säga att jag njuter mer av att vara på jobbet än att vara hemma. Arbetskada? Vet ej. Men här hemma är det så tråkigt och det finns inga att prata med. Jo, Vanilla då såklart men hon svarar inte och hon ler inte åt mig. Det enda hon gör är att slicka på mina fingrar och i mitt ansikte. Hon visar ju kärlek och det ska jag ju vara glad för!

Men iallafall, mycket jobb nu som jag njuter utav.
Måndags : 11.00 - 17.00
Tisdags : 11.00 - 19.00
Idag : 08.00-19.00
Torsdag : 11.00 - 15.00 (kan bli till 19.00 om Chrille är dålig)
Fredag : 11.00 - 15.00
Lördag : 10.00 - 19.00
Söndag : 11.00 - 16.00

Måndag - Fredag : 11.00-15.00 (eventuellt förändringar)
Lördag - söndag : Ledig

Sen nu har jag en rolig sak att berätta och en mindre rolig. Mindre rolig är att min dator är sönder. Vänster musknapp på datorn är sönder. Bara för att jag inte har råd att köpa en ny! Ska man kanske ringa sin älskade far och fråga om tomten kommer tidigt i år? Eh, det är nog ingen ide. Kanske ska börja använda den mindre?
Och nu till den roliga saken. Min vän Johanna Nilsson har fått en son! GRATTIS! <3

Men nu är det dags för krubb. Chilikasslern väntar på mig i kylskåpet.
/stina

Kommentera

Publiceras ej