Söndag 6 September

0kommentarer

Dom på Resturang Timjan tycker att jag är så duktig så jag har fått heltid där! Inte illa att man lyckas få det efter fyra pass! Känner mig duktig faktist. Har jobbat hela helgen och kommer förmodligen att jobba enda till söndag sen vet jag inte. Får reda på mer imorgon samt får ett schema i slutet av veckan, skönt!

Och i fredags hände en rolig sak! Jag och Jess var ut och rastade Vanilla då en berusad tjej kommer fram och frågar om det är en nakenhund och berättar sen att hon själv har en nakenvalp. Fast hon har en hane. Så fick jag hennes msn och idag har jag kontaktat henne och nu ska vi förmodligen ses något tag framöver så våra söta nakenfisar får träffas och leka lite. Har sett bild på honom och han är jätte söt!

Ikväll står det städning på schemat. Men som tur jobbar Mr j så då får jag göra det i lugn och ro. Annars kommer han bara och stör. Nu har jag bara Vanilla som springer och gömmer sig för dammsugaren och jagar golvmoppen. Men det är så med valpar, dom är fulla med bus. men det är mys. Och hennes klor behövs klippas men jag vågar inte. Det får Mr j göra.

Känns bra att ha lite flyt nu. Kan inte klaga på livet precis. Fick jag dock önska så skulle jag och Mr j bo på samma ställe som min familj och hans. Ja att alla bodde på samma ställe. Men man kan inte få allt. Får vara nöjd med det jag får!

Nej nu skriker dammsugaren efter mig.



/stina



Kommentera

Publiceras ej