Tisdag 15 September

0kommentarer

Migrän - CHECK
Ont i kroppen - CHECK
Ont i magen - CHECK
Ledsen - CHECK

Ja, som ni ser har denna dag varit långt ifrån rolig. Vart hemma ifrån jobbet idag då jag vaknade inatt av att jag hade migrän vilket ledde till att jag fick springa och kräkas. Ringde jobbet och sjukanmälde mig efter att syster Frida åkt. Gick och la mig och vaknade sen klockan ett med ont öga, ont i kroppen, ont i magen och ledsen. Så denna dag har varit långt ifrån bra. Men imorgon är det nya tag och ny arbetsdag! Arbete betyder pengar och pengar betyder kläder/skor och kläder/skor betyder LYCKA!

Vila i frid fina och älskade du. Du var alltid glad och pratglad när man träffade dig. Sorgligt att något dylikt ska hända en sådan fin människa. Hoppas du hittat inre frid nu och har det bra där du är nu. Vi alla saknar dig. <3

/stina

Kommentera

Publiceras ej