Torsdag 24 September

1kommentarer

Är trött som satan idag, har sens halv sju tvingat mig att hålla mig vaken men nu skiter jag i det här. Ska skriva klart någon rad här sen så ska jag mysa ner mig under täcket och sova. För imorgon är det jobb igen! Skatteverket kom till jobbet idag och kollade personalliggaren. Chrille hade glömt att skriva i sig så han fick böter på 2000kr. Tur att man aldrig glömmer det för tusan vad arg jag skulle bli om jag fick böter. Usch.

Och justja, jag har fått nytt nummer. Anledningen är för att jag ringer så sällan så jag har skaffat ett abonemang där jag ringer för 19öre i minuten till alla nät och har fria sms. Men har mitt gamla simkort kvar utifall någon stackare med halebop vill ringa och prata några timmar.

Mina planer med att sova blev nu förstörda. Det är skrikande och berusade pojkar ute på gatan neranför mitt fönster. Men vi har ägg hemma så slutar dom inte så går det problemet att lösa. Så det så. Galen norrlänning, eller?

Imorgon är det dags för hundträff! Massa nakenhundar på ett och samma ställe. Kan det blir bättre? Tror knappast det. Jag kommer då ha med mig en trött hund hem och det gillar vi! Hoppas hon kommer ha kul, det är huvudsaken. Jag kan ha hur tråkigt som helst bara jag får se henne njuta. Det är hon värd. Mitt nakna lilla vilddjur! <3

Och till sist vill jag säga ett stort GRATTIS till världens bästa farfar som fyller 73år idag! Han är bäst! <3
Här får ni en bild på hur söt han är!


/stina

1 kommentarer

Malin

25 Sep 2009 10:43

hör av dig så jag får ditt nr:) SKulle ni kunna komma förbi med madrassen i helgen? Andreas behöver den på söndag. Han ska vara hemma i stort sett hela helgen.

Kommentera

Publiceras ej