Lördag 17 April

2kommentarer

Imorgon var det tänkt att jag skulle åka till England. Om 24 timmar skulle jag ha varit i England med trevligt sällskap om det inte hade varit för den jävla vulkanen! Men i övrigt mår jag bra. MEN känns så himla surt. Jag saknar mina flickor och jag saknar mitt engelska liv.

Började gråta igår när jag lämnade Vanilla hos mormor eivor. När jag gick ut genom dörren så kollade jag bakåt och hon stod där bakom mig och la huvudet på sne. Trodde inte det skulle vara så jobbigt. Hon är min andra hälft helt enkelt. Men snart är det augusti och då är vi tillsammans igen.

Känns så surt när morgondagen var planerad. Jag skulle ut och äta med Glyn ("Pappa" Garys bror) och hans vän Justin. Justin är förövrigt en kille Glyn tycker jag ska dejta. Vet inte om jag nämnt det här. Men jag vill inte ha en kille i mitt liv nu. Orkar inte med det. Sen har jag två vänner hemma i England som behöver mig. Jag vill bara få finnas där för dom och torka deras tårar men tyvär så kan jag inte det.

Det är så himla mycket negativt nu. Känns som att jag cyklar i motvind, men jag är så jävla envis och ska klara det. Två vänner i england som mår dåligt, En vän i fängelse här i sverige, punktering på cykeln när jag cyklade häromdagen, kommer förmodligen inte kunna bli polis och bara BLÄ på allt!

Just nu går dagarna åt att läsa aftonbladet, kolla nyheter och kolla mailen. Vilket kaos det är just nu. Kanske kommer det bli som filmen 2012? Jag har inte sett den men jag måste nog göra det nu.

/stina

2 kommentarer

lillasyster

18 Apr 2010 10:12

fin ni är <3

Alexandra, KAKHUSET ♥

20 Apr 2010 07:20

naaaw, så söta ni är, du och vovven :)

Kommentera

Publiceras ej