Lördag 3 April

0kommentarer

Känns himla konstigt att vara i Sverige igen. Känns konstigt att alla bilar kör på rätt sida av vägen, känns komstigt att alla pratar svenska och dte känns så himla konstigt att alla är så otrevliga! Har inte tänkt på det förut men alla är otrevliga i Sverige. Tror inte folk vet vad snälla eller vad tack betyder här. Nu förstår jag varför alla idiot förklarade mig i England. Haha!

Är fortfarande kvar i Gävle iallafall. Orkade inte åka "hem". Vet inte vad hem är nu förtiden endå så. Men har ju mina fina systrar att bo hos och min älskade pappa.

Och min fina syster Annas bonusbarn har fått vattkoppor så dit kan jag inte åka än. Varför då undrar ni kanske? Jo för då har jag väldigt stor risk att få bältros. Fick det för 1,5 år sedan och jag vill absolut INTE ha det igen. Så älskade syster, jag kommer när Line blivit frisk! :)

Vad händer ikväll? Ja om jag det visste. Jag tror det utlovades kramar här borta så ska nog röra mig dit. Kanske man får en puss? Haha, man kan ju hoppas! Vet ni hur skönt det är att kunna sova med en kille som inte tar på en överallt? En man kan pussas och kramas med utan att man är tillsammans? Jo det är helt underbart. Finns det kärlek i detta rum nu? Ja det finns det MEN inget mer än vänner. Vad framtiden visar vet jag inte men jag trivs så som det är nu. En puss och en kram är allt jag vill ha!



/stina

Kommentera

Publiceras ej