Lördag 3 April

1kommentarer

Godmorgon! Min resa gick bra och jag kom fram med både väska och mig själv! Maria och Patrik hämtade mig på flygplatsen och dom hade Vanilla med sig!! Åh jag började nästan gråta och sen fick jag både en snus och en kexchoklad i bilen så då var min lycka gjord! Blev en väldigt rolig hemfärd med skratt,gråt och bara rumpor. Tror Patrik hade väldigt roligt som körde iallafall. Haha! ;)

Klippte både Nisse och Vanilla igår. vanilla såg ut som något som katten släpat in så skämdes ju! Så tog Nisses rakgrej och rakade båda två. Så nu har jag två snyggingar här och det tackar man ju inte nej till! Synd att man sticker ut nu då bara! Måste ta tag i mitt hår med, eller ja min fina syster Emma måste ta tag i det!

Nej nu ska jag hoppa på Nisse i sängen och säga att det är dags för frukost! Ha en bra dag så ses och hörs vi snart!

 

/stina





1 kommentarer

lillasyster

03 Apr 2010 15:56

har försökt ringt dig hela dagen utan resultat :P men du kan väl höra av dig, eller helt enkelt komma hit! Blir inge farmor och farfar för våran del iaf, Line har fått vattkoppor och farfar har inte haft det. puss! <3

Kommentera

Publiceras ej