Måndag 19 April

0kommentarer

Önskar att jag kunde vara super glad nu och skriva att jag ska få åka hem till England imorgon eller dagen efter men tyvär så äre inte så. Jag vet inte alls när jag får åka hem. Priserna stiger i höjden och jag har inga pengar. Min älskade pappa ska betala min biljett och jag förstår att han inte vill betala 4300kr för en enkel biljett. Hade jag pengarna så hade jag inte tvekat, jag vill bara hem. Min fina mamma säger däremot att detta har en mening.  Om jag inte kommer iväg till England på lördag så är det inte meningen att jag ska tillbaka säger hon. Men vad fan ska jag göra i Bollnäs då? Nej jag SKA tillbaka om jag så måste köpa en båt och ro! Eller nej det vågar jag inte, är på tok för rädd för vatten. Sket sig det där..



/stina

Kommentera

Publiceras ej