Måndag 26 April

0kommentarer

Ett stort grattis till min fina vän MARIA ASTNER som fyller 20år idag! <3

Jag och min fina lillebror Wictor ska se ACDC 11 juni i ENGLAND! Min lillebror kommer och hälsar på mig i england och då ska vi se dom! Plus några fler. Vi ska på download festival, är som swedenrock. Tror dock att vi bara går en dag, den dagen som ACDC spelar. Sen ska vi hitta på massa annat. Jag längtar så himla mycket!

Grace har varit helt slö hela dagen och bara legat och myst. Alla är trötta här tror jag. På torsdag ska Chloe få tandställning, tycker synd om henne men då kommer hon ju vara tyst ett tag iallafall. Haha!

Nu är det middag här, underbart. Solen lyser som bara den här förresten. Man kan gå ute i bara tshirt och man fryser inte. Helt otroligt. Dock känner jag av pollen mer och mer för varje år. Jag trodde saker och ting blev bättre för varje år men tydligen inte.


/stina

Kommentera

Publiceras ej