Måndag 5 April

0kommentarer

Känns som att det är söndag idag. Kanske för att jag var ut igår med Pia och Ida, och för att det är en helgdag. Kvällen igår var riktigt lyckad, jag var inte berusad alls men hade så himla trevligt. Folkj trodde dock att jag var full eftersom att jag pratade och sa exakt vad jag tänkte. Men det är jag helt enkelt. Behöver inte alkohol jag är underbar ändå! Träffade en ny människa också som heter Fredrik. En riktigt rolig filur som ska bli pilot. Lika galen som mig.

Och jag har nu bestämt mig för att bli polis, eller så känner jag nu iallafall. Jag vill köra polisbil och leka med dom tuffa grabbarna. Haha, eller nå. Händer inte så mycket här i Sverige och dte är väl inte så intressant att läsa om heller menmen. Inte lätt när det är svårt!

/stina

Kommentera

Publiceras ej