Onsdag 21 April

0kommentarer

Hejhopp Lingonsnopp!
Sixten har magsjuka och jag är paranoid. Känns ju inte så stabilt! Nu kommer jag gå runt hela dagen och tro att jag ska spy vilket kommer leda till att hjärnan tror att den måste det, så med andra ord jag kommer spy idag. WOHO! Eller inte.. Jag har börjar få så himla ont i kroppen så jag kan bara föreställa mig hur ont det gör att spy med denna värk! Ulcerös Kolit, Värk i kroppen och fattig. Men jag säger som jag sa till min älskade mamma : "Det kunde ha varit värre, jag kunde ha varit ful också!" Men ändå, jag vill inte kräkas då dte kommer kännas som att kroppen ska vända ut och in på sig. Okej kanske ska sluta med att ta ut förlusten i förväg.

Idag lämnar jag Uppsala för två nätter. Åker hem till min söta vän PissNisse, blir där i två dygn. Kanske mer beror på min älskade mamma när jag får komma tillbaka till Uppsala. Haha! Menmen, lite sällskap har väl ingen dött av? Fast det har man ju. Men det skiter man väl i?

Jag har återigen blivit spelberoende. Av vadå? JO SIMS 3! Jag har varit fast för Sims sedans jag var 9-10 år. Alltså i 10 jävla år ! När ska jag tröttna? Nej aldrig verkar dte som. Menar jag är ju 20år kanske dags att växa upp? Nää förresten jag kan växa upp när jag blir 30. Livet örjar vid 30 säger dom, eller är det vid 40? Minns inte alls nu. Okej mitt liv börjar vid 25, låter det bra?

Är det bara jag som sitter och ler när jag läser min blogg? Jag skrattar till och med för mig själv ibland. Jag förstår inte vart jag får allt ifrån och jag förstår inte hur jag lyckas formulera mig på det sätt jag gör. Och hur jag ofta tappar tråden och bara sitter och pratar om mina tankar. Men hörrni, det är ju min blogg so take it or leave it! Eller nå. Detta är ju som min dagbok, fast att alla kan läsa den. Tur att jag är så himla ärlig då, eller kan ju vara dåligt också. Men iallafall, jag läser min blogg typ tre gånger per dag och sitter och små fnissar. Är det de dom kallar att bjuda på sig själv?

Justja, jag kom och tänka på det här med att vara kär och ha en pojkvän/flickvän. Jag behöver ingen partner. Jag har Sims 3 som underhåller mig och jag har min hund som pussar på mig och sover med mig. Så va tusan ska jag med en partner till?

 

/stina

Kommentera

Publiceras ej