Söndag 11 April

0kommentarer

Ber om ursäkt för dåligt bloggande under helgen. Har helt enkelt inte haft tid. Ska skärpa till mig nu.

Igår så var jag på stan med min  fina syster Emma och lilla Nova. Lilla nova som förövrigt inte är så liten längre. Var på stan och sen åkte vi hem till våran fina syster Anna och fick lite mat. Dom bestämde sig för att åka till barnenshus så jag drog till Maria istället. Gjorde även premiär på systemet! Kändes fel men attans vilken kick jag fick. Haha! Sen klippte jag Maria och Martin. Blev awesome! Blev en fin liten utgång på tranan på kvällen med Maria och Fredrik. Dock tappade vi bort Fredrik men dte skiter man väl i? Hel kul kväll som slutade med blod i käften och bula i pannan. Nej inge slagsmål, bara Maria och jag som höll på.

Idag har jag och pappa varit och ätit kålpudding hos fina syster Anna. Var jätte gott. Pappa berättade även att han köpt en pick up. Jag är galen för det är min dröm! (Den billiga drömmen) Den är skit fin! Gash, jag vill ha!!
Men är helt slut så jag ska spendera resten av kvällen med musik, hörs på!

/stina

Kommentera

Publiceras ej