Söndag 25 April

0kommentarer

ÄNTLIGEN ligger jag i min säng i mitt rum i BIRMINGHAM ENGLAND! Känns så underbart. Hade en helt otrolig kväll igår i London. Var på tre gay klubbar och två "vanliga". Jätte trevligt sällskap, var helt underbart helt enkelt.

I fredags så blev det party i uppsala med mina fina grabbar Kim och Andreas. Olle och Petter hängde också på och kvällen var jätte bra. Det var skratt, öl spel och bra musik. Och vill säga tack till Petter som fick mig att komma ner på kalas och dansa loss. Hade väldigt roligt och jag ser fram emot att se er igen i augusti. Då äre fest igen.

Igår började min resa klockan 7. Hade du inte sovit något och var fortfarande berusad. Självklart var tåget försenat så jag kom fram till Arlanda 40 min innan mitt plan skulle gå, så fick springa in på arlanda för att checka in. Sen fick jag gå före i kön för att checka in bagaget. Sen springa till där dom kollar väskorna för att sedan springa allra LÄNGST BORT till gaten. Hann gå på toa för en snabb kisspaus och sen var det dags att stiga ombord. Flög först till finland så sov på planet och åt sedan frukost på flygplatsen där och sen var det dags för nästa flyg. När jag stog i kön för att gå ombord så var det en fransman som började prata med mig och OLYCKLIGTVIS så satt han bredvid mig. Jag fick inte sova en blund, när jag somnade så petade han på mig och fortsatte sen att prata. Till slut så kom jag fram till London och lyckades ta tunnelbarnan från flygplatsen in till London. Sen börjades det drickas igen, var på olika pubar på dagen och gick sen hem för att duscha och byta om sen gick vi ut och dansade och drack mer. Åkte hem vid tre och värmde pizza i mikron för att sedan sova. Jag fick då välja mellan att dela på soffan med Glyn eller dela säng med Justin. Glyn snarkar som jag vet inte vad och Justin snarkar inte alls så var ett ganska enkelt val. Justin är dock blyg så blev nog lite jobbigt för honom först när jag kommer in till gästrummet i trosor och tshirt och säger att jag ska dela säng med honom. Haha. Det var ju en stor säng så jag tyckte det var okej. Idag frågade han om jag vill gå på bio och äta någon gång och jag tackade ja. Min mamma hade blivit arg på mig om jag tackat nej då hon tycker jag ska dejta honom. Men som sagt jag är inte redo för kärlek än men gratis bio och mat kan man ju inte tacka nej till.



/stina


Kommentera

Publiceras ej