Söndag 4 April

0kommentarer

Legat och funderat nu på morgonen. Vad jag har och vad jag inte har. Har kommit fram till att jag har precis allt som jag behöver. Jag har allt som gör mig lycklig. Jag behöver ingenting mer, absolut ingenting mer. Jag är som lyckligast nu och jag kommer aldrig låta någon ta det ifrån mig. Är trött på att bli sårad och utnyttjad, från och med nu ska jag bygga upp en mur och inte släppa in några nya människor. Jag har det jag vill ha och jag behöver ingenting mer. Trött på att lita på människor och försöka få dom att må bra när dom bara slänger bort en och ignorerar en när dom mår bra igen. Förlåt dude, men jag är mer värd än det. Folk som slängt mig och tagit upp mig och sedan slängt mig igen kommer inte få chansen igen. Jag är trött på att jag är den som ger men aldrig får. Jag är värd så mycket mer än det och det vet jag. Och jag är så trött på ALLT som har med känslor att göra. Det finns en jag verkligen verkligen älskar och det räcker för mig, det är Vanilla. Kärleken för henne kommer jag aldrig att kunna beskriva men hon både ger och tar. Jag antar att jag funnit äkta kärlek i en hund, men så är det bara. Hon utnyttjar mig inte iallafall.

Äkta kärlek är att ge och ta. Inte bara att ge eller bara att ta. Nej game over för alla er skitar och game on för mig!

less less less


Och vad trodde jag egentligen? Jag vet inte, jag trodde väl absolut ingenting men jag hoppades väl. Jag trodde väl helt enkelt på alla ord. Men vet ni? Det ligger aldrig någon sanning i ord, sanningen ligger i känslor. Känslor kan man visa och beskriva utan ord. Man ser det i ögonen, leende och kroppspråket. När jag träffar på det så ska jag riva min mur men tills dess ALDRIG!

/stina

Kommentera

Publiceras ej