Tisdag 27 April

0kommentarer

Vart fullt upp hela dagen idag. Skjutsat flickorna på morgonen och sen åkte jag och Grace till en lekpark i en timme. Sedan var vi till Tesco (är som coop) och handlade lite. Lois fyller 11år på måndag så var in och köpte present åt henne. Köpte bara ett paket pennor eftersom att hon behöver såna men ska åka in på någon hobby affär någon dag också tänkte jag. Grace höll på att somna i bilen på vägen hem men när vi kom in så vägrade hon att sova. Försökte lägga henne två gånger men hon bara skrek, hon var övertrött tror jag. Slutade med att jag la mig i min säng med henne och då somnade vi båda två. Vaknade efter två timmar och då ville hon inte gå upp utan låg och myste i 30 min innan vi givk upp för att äta lunch och sedan hämta Lois. Sitter nu och väntar på att Chloe ska ringa så ska jag åka och hämta henne vid bussen. Sen blir det att laga mat och se till att flickorna spelar piano och gör läxor. Är det bara jag som hatar att lyssna på piano? Jag ska lyssna på två timmar piano varje kväll. Jag kommer dö. Jag hatar det! BLÄÄÄÄÄ!

Ska laga mat idag också. Bulgur med lamm. Har ingen aning vad jag ska göra. Eller jo, skära lambitarna i bitar och göra en sås på creme fraiche och kryddor. Hoppas familjen gillar det men det tror jag.

Det är jätte varmt här idag. Man kan gå i linne och kjol om man vill. Är så sjukt varmt. Jag dör! Är inget större fan av värme vet inte varför. Kanske för att jag älskar snön.

Ni får bilder på vad vi gör just nu också.





/stina

Kommentera

Publiceras ej