Torsdag 1 April

1kommentarer

Men rolig morgon då! Vaknade och var jätte glad över att jag imorgon ska få åka hem MEN så kollar jag min mejl och har fått mejl från flygbolaget. Dom går i strejk från och med idag till och med tisdag. Roligt? NEJ! Får jag pengarna tillbaka? NEJ! Åååh vad less jag blir! När allt känns som bäst så blir det som sämst. Men Adele och Gary tyckte så synd om mig så dom ska betala min resa hem. Ska kolla upp biljetter senare idag när Gary kommer hem.
JÄVLA FITTDAG! Vill bara lägga mig under sängen och försvinna. Vad less jag blir..
Det enda possitiva är att jag får lite mer tid med flickorna men ja, fortfarande less. Var så glad över att jag skulle få träffa min älskade Vanilla imorgon. Upp som en sol och ner som en pannkaka! JAJAMÄN! Äääh...

Tjejerna har sovit här inatt som sagt så kommer lite morgon bilder nu. Chloe cisar även att hon dragit ut två tänder igår. Hon var jätte duktig men värre var det med mig som blev alldeles vit i ansiktet och nästan kräktes. Åh vad jag hatar tandläkaren! Är så glad att jag föddes med perfekta tänder och aldrig behövde tandställning.


 

/stina


1 kommentarer

Frida

01 Apr 2010 13:16

Då hinner ju inte vi ses!!!

Kommentera

Publiceras ej