Torsdag 15 April

1kommentarer

We belong together
Like the open seas and shores
Wedded by the planet force
We've all been spoken for

What good is a life
With no one to share
The light of the moon
The honor of a swear
we could try to live the way of which you speak
Taste the milk of your mother earth's love
Spread the word of consciousness you see
We are everything we need



En riktigt skön slapp dag idag. Dagen började bra, men blev inte så bra i mitten av dagen! Jävla vulkan helvete att få utbrott nu! Kunde den inte få det på måndag?! Jag vill hem till England, jag vill inte vara kvar här nå mer. Jag vill bara få sätta min fot på engelskmark och börja prata engelska igen. Vill få vara med mina flickor, min grabbar och Frida Ivarsson såklart! <3 Hoppas dagen avslutas lite bättre iallafall, ska iväg till Pillan och klippa henne. Sen skulle jag klippa någon mer sa hon. Hon får mig alltid att må bra så hon kan nog avsluta denna dag till det bättre.

För er som inte läst om vulkanen får en länk här. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6958567.ab . Som det ser ut nu får jag inte flyga hem på söndag. Nu blir jag äckligt deprimerad. Nej nu ska jag klä på mig och sätta upp håret för om en timme ska jag knalla iväg till Pillan.

 

/stina

1 kommentarer

lillasyster

15 Apr 2010 19:40

YESYESYES! Vulkanutbrott <3

Kommentera

Publiceras ej