Torsdag 22 April

1kommentarer

Jag har förnekat det. Jag har så himla länge förnekat mina känslor. Jag har hittat min andra hälft men jag är inte lycklig för det. Trodde man skulle vara lycklig när man hittat sin andra hälft så varför är inte jag det? För att jag inte kan ha honom. Våra vägar följer inte varandras. Så nu har jag erkänt det och det känns bättre. Men vem han är orkar jag inte ta upp. Inte ens med dig kära lillasyster. Inte nu, kanske om en månad.

Nu ska jag gå och träffa min andra stora kärlek, mina favorit grabbar Ben&Jerry. Om jag orkar gå till affären vill säga. Eller ligger jag här och tycker synd om mig tills Nisse kommer hem från jobbet och håller om mig.

 

/stina

1 kommentarer

lillasyster

23 Apr 2010 09:03

Jag trodde jag visste? Men vi tar det om en månad då. <3

Kommentera

Publiceras ej