Torsdag 29 April

1kommentarer

Förlåt för att jag är så himla dålig på att skriva men jag har fullt upp hela tiden. Sen spenderar jag mesta tiden av min fritid på min självbiografi. Fick för mig att skriva om mitt liv och alla stora händelser från att jag var 12 till att jag är 20. Handlar mest om mig och min fina lillasyster Anna. Dock kommer jag nog aldrig låta någon läsa den då det står för mycket privat i den.  Nog om det och mer om annat!

Var på lekgruppen med Grace idag men hon var så seg så efter en timme gick vi hem. Hon somnade direkt och sov från 11.30 - 14.15 . Jag sov också vilket var så himla skönt. Sen var det bara att skynda upp och stoppa i Grace en macka innan det var dags att hämta Lois. Sen åkte vi och handlade sen hämtade vi Chloe och till slut kom vi hem och jag lagade pastagratäng. Sen har jag gjort situps och vaxa chloes ögonbryn. Fullt upp med andra ord

Imorgon är det sista april och det ska firas i derby med Frida. I england firar dom inte sista april men vi ska pront göra det endå. Blir dock inga smällare eller kase men det skiter man väl i? Full och skit snygg ska vi vara. Sedan ska vi avsluta kvällen med mat för att sedan somna liggandes sked. Åh vad mysigt! Så frida om du läser det här så vet du vad som väntar, vi ska ligga sked! Haha, som förr när jag sa "Fryser du?" och du svarade "Ja lite" jag hoppade då glatt närmare och höll om dig och sa "Jag också" . Haha! Låter som ett kärlekspar men har man ingen pojk får man väl ta en vän. Duger bra det också!

På lördag ska jag träffa Justin. Vet inte vad vi ska göra får väl se vad vädret tillåter. Efter det blir det att åka till Glyn för att äta curry och dricka sprit. Awesome.

Men nu är det dags att varva ner och jag lovar att bättre mig.

/stina

1 kommentarer

Frida

01 May 2010 16:16

Haha jaa det blev väl inte riktigt så men vi klagar inte ;) Helt galen kväll som alltid. Det vi minns, men vi flinade hela kvällen och tänk vad många det smittade av sig på ;) Måste göras om snart igen! Helst typ nu! haha! <3

Kommentera

Publiceras ej