Lördag 28 Augusti

1kommentarer

Klockan är nu tolv här i England och vi är färdiga för en dag på stan i Birmingham! Justin behöver nya jeans för att ett par av hans har gått sönder och Glyn behöver ett par nya för alla hans är för stora. Min kluns går ner i vikt och fort går det så nu behöver han nya jeans. Ja, så jag ska med grabbarna och handla kläder. Jag som ÄLSKAR att shoppa (eller inte, fy!) själv för jag titta på och säga vad jag tycker för själv har jag inga pengar att köpa några nya kläder. Men inte sörjer jag för det, jag har det så bra ändå. Behöver dock en ny bh (eller två/tre!) mina börjar bli lite för småa. Men det skiter man väl i?

Igår kväll var vi till Glyn och åt middag. Han bjöd på grillad kyckling med sallad. Glyn och Justin åt även en bakad potatis till kycklingen men jag som inte kan äta potatis åt mer sallad. Kan man annat än att älska sallad? Glyn har även börjat att äta sallad även när jag inte är där för jag har fått han att börja gilla sallad. Dock tycker han mina sallader är godare än hans. Haha! Och Justin och Glyn har även dom blivit beroende utav fetaost, precis som mig. Inget klår en fetaost sallad, gaaash!

Ikväll vet jag inte vad vi gör, förmodligen hänge vi med Glyn. Kanske går ut och äter curry med Chet och Emma. Man får se vad som händer. Förresten, jag har hittat en "ny farmor" här i England, CHET! När jag var där igår så frågade han "Tycker du om ägg Stina?" och jag svarade att det gjorde jag så utbristet han "Vill du att jag ska göra en omelett åt dig`?" Så sa jag nej tack för jag var inte hungrig men han fortsatte att fråga mig om jag ville ha dittan och dattan. Haha, men man ska väl inte klaga.
Åh titta en bild på mig, ovanligt!

Det blir inge mer inlägg idag kära lillasyster så du behöver inte kolla min blogg nå mer idag. Jag älskar dig! <3

 

/stina

1 kommentarer

lillasyster

28 Aug 2010 15:41

Älskar älskar älskar dig också <3 ÅÅ jag saknar min storasyster.

Kommentera

Publiceras ej