Måndag 16 Augusti

2kommentarer

The bitch is back and she´s not black!

Nu ger vi bloggen ett nytt försökt så "alla" där hemma kan snoka och få reda på vad som egentligen händer här borta i England om dagarna. För er som inte vet så har jag nu flyttat till England, PÅ RIKTIGT! Håller på att leta ett "riktigt" jobb så jag kan försörja mig och stanna i England förevigt. Jag jobbar inte som au pair längre,  jag bor med min fina pojkvän Justin Whitehead och jag har det jävligt bra! Just nu försöker jag dock hitta ett jobb, men är inte så fel att bara vara hemma och sova till 11 varje dag heller. Mmm.. semester! haha.

Vanilla kommer att komma hit i februari och jag längtar nå grymt. Justin pratar om det varje dag och han längtar tills hon kommer, han saknar henne lika mycket som mig. Sjukt, men sött. Han har redan börjat kolla efter en hundkorg, matskål och allt! Plutten då.

En ny design är på G, en lite ljusare. Om någon är intresserad utav våran lya så kan jag slänga ut bilder på det. Måste dock ta några först, ja men om det är utav intresse så fixar jag det. Nu vet ni vad som hänt och vad som är på G, jag slänger upp ett till inlägg senare och berättar vad som hände idag.

/stina

2 kommentarer

Storasyster Frida

16 Aug 2010 20:58

Jag vill seee :) <3

lillasyster

17 Aug 2010 09:25

Jaaaaaaaaaaaaaaaag ååååååååååååå!

Kommentera

Publiceras ej