Måndag 24 Augusti

0kommentarer

Ber om ursäkt för dålig bloggning men blogg.se har inte velat fungera för mig. Men nu så fungerar det.
Så vad har hänt sen sist? Jag har varit full och spytt på Glyns matta, otroligt nog så tyckte han att det var skit roligt vilket jag inte tyckte. Men kul hade vi, innan iaf om ni frågar mig. Jag drack 5 glas vodka+sprite och sen spydde jag, hejja mig!! Sen i söndags så vaknade jag klockan sex på kvällen, hejja mig igen! Sen somnade jag 6 timmar senare och sov tills klockan 8 på morgonen igår. Igår var jag och Justin på stan i Soulihull och letade efter jobb, var inte på jobcentret (arbetsförmedlingen) och skrev ut några jobb som jag ska söka. En kompis till Justin har även berättat att en av hans kunder behöver en säljare som pratar flytande svenska. Ska ringa dom imorgon när jag får numret av Chet.

Har pratat med världens finaste lillasyster idag, ÄNTLIGEN!! <3 Nu ska jag dock försöka göra någon nytta, måste tvätta och stryka. Om jag inte stannar kvar i sängen lite till, har man väl aldrig dött av.


Vill också säga att min hund Vanilla är bland det finaste jag har, hon är min bebis. Jag vet att man inte ska behandla sin hund så men hon är mitt allt. Och i februari kommer hon äntligen hit. Om jag så måste slåss för det!
JAG ÄLSKAR DIG VANILLA!!

/stina

Kommentera

Publiceras ej