Tisdag 17 Augusti

1kommentarer

Såg att intresset av att se våran lya är ganska stort, hela två stycken vill se den! WOHO! Ja, man kan ju tolka det hur man vill. Jag ska fixa bilder senare för just nu har jag lite att göra, eller egentligen inte men jag är för lat just nu. Ikväll dankas det köttfärspaj med svamp, har aldrig lagat en matpaj så vi får se hur det går. Håll era tummar och tår för mig tack!

Träffade Grace, Gary, Adele, Glyn , Yvonne och Daniel igår. Yvonne är Gary, Glyn och Daniels mamma. Så med andra ord har ni säkert lista ut att Daniel är Gary och Glyns lillebror. Justin släppte av mig hos Glyn när hon åkte till gymmet så var jag där och lekte med Grace samt pratade med resterande människor där ofc. Gary berättade att Grace hade blivit hysterisk när hon vaknade upp förra lördagen och jag inte var där. Hon somnade i mitt knä så bar jag upp henne till hennes säng och sen åkte jag och Justin. Så när hon vaknade och kom ner och jag inte var där så blev hon hysterisk. Gary och Adele försökte säga att hon skulle få träffa mig en annan dag igen men hon ville inte förstå så dom fick ett helvete i 3 timmar. Sötnosen! Vi lekte som vildar i en timme igår iallafall, sprang runt och hoppade, brottades, sjöng och helt enkelt busade. Åh så glad hon var att få leka med mig igen. Man kan verkligen se att hon saknat mig och det känns så skönt. Gary sa också att han inte tror att Grace kan få ett så starkt band med någon annan än med mig, det kändes skönt att höra. Men hon tycker om den nya au pairen så det är bra, jag vill att flickorna ska ha lika roligt med henne som dom hade med mig.

Nej nu ska jag peta mig i naveln och äta glass innan jag ska börja med pajen. Bilder kommer ikväll eller imorgon, deal?



/stina

1 kommentarer

lillasyster

17 Aug 2010 20:40

deal.

Kommentera

Publiceras ej