Tisdag 31 Augusti

4kommentarer

fan vad jävla trött jag är på blogg.se, vill ALDRIG funka för mig! Eller det funkar oftast men då ser det helt stört ut istället och jag kan inte ladda upp bilder. Ibland funkar det inte alls men nu funkar det iaf men då ser det cp ut. Dagens teknik säger dom eller nedrans kamel pung säger jag. Vad ska vi ha teknik/internet till om det inte ens vill fungera bra? Egentligen borde jag inte klaga för barnen i afrika har det mycket värre än mitt lilla bloggproblem, men det skiter man väl i? Förresten, är det bara jag som tänker på barnen i afrika när jag borstar tänderna eller dricker vatten? Ni vet när man "slösar" vatten för man orkar inte stänga av kranen medans man står lutad över handfatet och borstar tänderna? Är det bara jag som då tänker att det finns barn i afrika som skulle kunna döda för att få dricka det vattnet jag slösar? Jag börjar kanske bli vuxen vem vet.

Nog om barnen i afrika, JAG HAR MENSVÄRK! Världens f*ttigaste mensvärk! Har inte ätit frukost, borstat tänderna eller duschat! Inte ens klivit upp ur sängen. Justin kommer snart hem och då kommer jag vara körd! Men seriöst, tror aldrig jag haft sådan mensvärk! Jag har 45 min på¨mig innan Mr lovely kommer hem, ska jag eller ska jag inte skynda mig och göra allt jag redan borde ha gjort? Eller tror ni han kommer förstå mina plågor och massera min rygg? Jag vet inte det ja, killar verkar inte förstå detta med mensvärk...

/stina

4 kommentarer

Suneeta & hunden Chanel

31 Aug 2010 17:54

Jaa blogg.se verkar strula då och då! Sååå irriterande :(

moa

31 Aug 2010 18:00

Allt bra?:)

Cissi

31 Aug 2010 18:14

Hejsan, allt bra med dig? :)

Emelie

31 Aug 2010 18:38

Håller med! blogg.se jävlas allt för ofta numera!

Kommentera

Publiceras ej