Torsdag 19 Augusti

1kommentarer

Jag tror jag glömt att säga en sak, jag har världens bästa pojkvän! I måndags när han kom hem ifrån jobbet så hade han varit inne på affären och köpt tidningen och ett paket glass. Twister mini, fattar ni? Det hade han köpt åt mig! Och igår när jag stog och smörjde in ansiktet i badrummet så såg jag i spegeln hur han stod och kollade på min rumpa samtidigt som jag borstade tänderna. Är det bara jag som tycker det är sött? Att han tycker min rumpa är så fin att han står och kollar på den när han tror att jag inte ser? Kankse är jag som är wierd men jag tycker det var sött.

Imorgon kommer Chloe och Lois hit och sover över! Äntligen får jag mysa med mina "små systrar" igen. Har saknat våra sleepovers nå grymt. Men imorgon är det dags igen. Film, godis och läsk. Sen prata skvaller i sängen. Mys. Saknar min lillasyster hemma i Sverige nå grymt, men jag har ju iallafall mina bonus systrar Chloe och Lois här.

Justja, bilder på lyan var det...


/stina

1 kommentarer

lillasyster

19 Aug 2010 18:28

jag saknar dig <3 <3 vill också mysa med dig :(

Kommentera

Publiceras ej