Måndag 22 Februari

0kommentarer

Vem är Kristina "Stina" Arvidsson? Vem är jag?

Jag är en tjej som är lite för mycket allt för ofta. Jag har för mycket energi och för många drömmar. Mitt motto är att leva sin dröm för imorgon kan det vara försent. Jag tycker om motorer men kan ingenting om dom.  Denna bil är min dröm!

Jag är inte så himla nöjd med mig själv men jag tycker om mina ögon och mina läppar. Jag har en fin insida men den visar jag bara till dom som förtjänar det, annars är jag en riktig bitch. Ulcerös Colit är en sjukdom som förstört mina senaste fyra år. Fick diagnosen när jag var sexton år och sedan dess har den spelat fia med knuff med mitt liv. När jag nästan är i mål med något jag vill så knuffar den mig ut ur spelet. Förtillfället bor jag i england och jobbar som barnflicka, trivs väldigt bra här och vill inte komma hem. Jag har en kinesisk nakenhund vid namn Vanilla, hon är det bästa jag har och jag saknar henne nå grymt mycket. Syskon kan vara en plåga men också något fint, jag har fyra stycken och jag är i mitten. Emma är min äldsta syster och är den vuxxna och kloka utav oss. Frida kommer efter Emma och Frida är den nyfikna utav oss och hon är den som är mest rädd för kärlek. Sen kommer jag. EFter mig kommer min syster Anna. Hon är den som varit bråkigast och mest mystisk utav oss alla. Även kallad lillfarmor nu på senare dagar. Sist kommer min bror Wictor och han är inte lik någon utav oss. Han är nöjd med det han får och är alltid glad. Men när han blir arg blir han arg men det är en lång väg dit. Har en stor släkt, iallafall på mammas sida. Mammas sida är som kaniner, vi bara förökar oss! Pappas sida är det inte lika, den släkten är lite mindre och förökar sig inte lika snabbt. Min största idol är min farfar och min absolut bästaste vän är min lillasyster Anna. När jag blir stor vill jag bli lycklig och ha mycket pengar vore ett plus. Min dröm man är Elvis Presley men han är död. Så istället vill jag möta en mörkhårig kille med fina käkben och han måste ha en snygg bil annars kommer vi inte funka ihop. När jag blir stor vill jag ha en stor familj. tre barn minst men gärna fyra. Får jag en flicka ska hon heta Smila Milano. Får jag en pojk kan han heta Alfons. Jag har alltid drömt om att kunna sjunga, inte att bli känd bara att kunna sjunga fint. Jag skulle vilja jobba som tatuerare och piercare men jag kan inte rita så där sprack den drömmen. Och nu har jag slösat bort en tid av erat liv så ska nog avsluta nu.



/stina

Kommentera

Publiceras ej