Måndag 8 Februari

2kommentarer

Och helt impulsivt en måndags kväll så äre "bestämt" att jag ska åka till turkiet i sommar. Så nu blir det att leta ett extra jobb här. Men sen ska jag hålla mig i sverige! Iallafall ett tag! Och kanske blir så att Jennifer följer med mig. Vi var ju dit två år sedan. Pratat lite med henne nu så får se senare om hon är seriös med att hon vill åka. Annars åker jag själv. Haha!

Men förresten! Satt och kollade på facebook nu ikväll, precis som alla andra ensamma stackare. Vad tror ni jag upptäcker denna kväll då? (Ja man upptäcker faktist något nytt varje dag på facebook!) Jo att en pojk som gick på kilafors skolan har gått och blivit man! Inte trodde jag att han skulle bli så snygg. Han har alltid varit söt men det var allt. Men nu ikväll när jag såg bilder på han så tappa jag bokstavligt talat hakan. Kom på mig själv med att sitta med käften öppen. Och nu undrar ni vem det är, och det är ingen mindre än

Petter Platzgummer Söderström!!

Till vänster Robin och till höger Petter. Och jag ska även meddela Petter att jag snott denna bild.

Ni får även länken till hans blogg. Rolig blogg faktist!
http://psoederstroem.blogg.se/

/stina

2 kommentarer

Storasyster!

09 Feb 2010 19:29

Storasyster!

09 Feb 2010 19:29

Jag vill följa med till turkiet!! :)

Kommentera

Publiceras ej