Måndag 8 Februari

0kommentarer

Grattis till mig och James! Idag har vi träffat varandra i ett år. Ikväll klockan åtta är det ett år sedan våra blickar möttes för första gången. Inatt någon gång kring tolv är det ett år sedan vi hade våran första kyss. Tiden går fort.
På fredag åker vi till teneriffa och det ska bli så härligt. Ligga i solen och bli brun. Och för första gången på 7år så ser jag fram emot att sätta på mig badkläder och visa mig "halvnaken". Ja för nu har jag en lite finare mage. Dock har jag en bit kvar men iallafall.

Jag ber om ursäkt för mitt inlägg igår men behövde få ut känslor och tankar. Så idag mår jag mycket bättre och livet leker igen! På söndag är det alla hjärtansdag och då ska jag och tjejerna ha myskväll på teneriffa. Jag har sagt åt Gary och Adele att gå ut och äta tillsammans så tar jag flickorna. Så vi ska köpa godis och äta glass eller nå i den stilen. Vi ska mysa iallafall.

Och blir inge gym idag. Har inte någon tid. Eller har tid vid sju men det är försent för mig. För då kommer jag hem vid nio och då kommer jag inte somna förens tio eller halv elva och det förstör hela tisdagen isf. Men det gör inget om jag inte går en dag. Det är ju inte så att jag är fet och behöver förlora vikt för hälsans skull. Tränar för att bli piggare och bli starkare i rygg och axlar.

Ikväll ska Adele laga mat. Gud hjälpe mig. Adele kan inte laga mat har ungarna och Gary berättat för mig. Jag sa att jag kunde göra maten men nej då hon klarade det sa hon. Så får se om man får någon middag idag. Blir iallafall bolognese är det tänkt, får väl se vad det kommer smaka. För en vecka sedan föreslog hon att vi skulle äta panerad fisk och pasta. Förstår ni nu varför jag är orolig?

Det roligaste är att hon inte tror att jag kan laga mat och inte köra bil. Haha! Hon är dålig på dom sakerna så hon har bara fått för sig att jag är lika. Hon trodde inte ens att jag kan koka morötter eller värma på bönor. Ja hon trodde att jag var dum i huvudet med andra ord. Haha! Men snällt att hon inte förväntar sig för mycket inom mat väg så. Men jag är faktist tjej och min farmor älskar att laga mat så jag har det i generna. Och min pappa älskar motorer och är inte blyg att trycka på gasen, så det ligger även i mina gener att kunna köra bil.

Nu ska jag hjälpa Lois att färglägga något.



/stina

Kommentera

Publiceras ej