Onsdag 10 Februari

0kommentarer

Har nu kommit hem från gymmet, fick tid att åka dit ikväll. När jag började på gymmet klarade jag av att springa fyra minuter sen kunde jag inte andas och mina knän värkte. Men idag kunde jag springa åtta minuter! Dock behöver jag bara göra fyra minuter för uppvärmning. Men skulle kolla hur långt jag klarade. Och jag pratade med min pappa i telefon samtidigt. Och jag klarar av att göra 140 situps. Inte för att ni bryr er men jag måste berätta för någon. Är stolt över mig själv. Vem vet kanske jag har magrutor när jag kommer hem? Haha, eller inte!

Imorgon är det lekgruppen med Grace iallafall sen hem och dammsuga och torka golverna så det är rent när vi åker på fredag. ska bli så skönt att få sola och bada. Och har vi regn hela veckan så får man hitta på något annat helt enkelt.

Helt otroligt att man kan bli så pigg efter att gymmat. Innan jag åkte dit så somnade jag nästan vid köksbordet och nu är jag jätte pigg. Menmen, finns väl nå bra i det dåliga. Kanske är meningen att jag ska vara vaken inatt? Ödet kanske, man vet aldrig.

/stina

Kommentera

Publiceras ej